2012. november 8., csütörtök

Már "csak" 1 hónap....

Ahogy nézegettem a naptárat, egyre csak közeledik az időpont, hogy induljak...Már e-mailt és telefont is váltottam a leendő "főnökömmel", az már biztos, hogy december 15-én kezdünk, csak még azt nem pontosítottuk, mikorra kell kimennem. Úgy néz ki hogy vonattal vágok neki a nagy útnak. Nézegettem a vonatjegy árakat, ha elővételben veszem meg, akkor jóval olcsóbb lesz. Csak ugye ehhez tudnom kéne a pontos indulási dátumot. Remélem, 2 héten belül azért megtudom. Railjet-el megyek. Hú biztos szép tájakon keresztül. A Keleti pályaudvarról indul a vonatom, majdnem végig vonattal megyek. Landeck-nél kell majd leszállnom a vonatról, onnan kb. 35 km. még az ulticélom, ahová busszal jutok el. Jó kis kirándulás lesz :)

Lassan kezdek készülődni, bizony jó sok téli cuccot kell vinnem  Rendesen tél ván már most Nauders-ben . Olyan izgatott vagyok. Tudom, mi vár rám...de még is....Minden új-tól tart egy kicsit az ember ugye..De valamit, valamiért.

"Napról napra, lépcsőről lépcsőre megyek majd tovább ezen a különös úton... felfelé, vagy lefelé vezet ez a lépcső? Ezt nem tudom. De nem állok meg."
Márai Sándor
"Nincs lehetetlen, mert ha rá vagy kényszerítve valamire, akkor azt megcsinálod."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése